Blogi | Futunio

Asiakaskokemus: Futunio on strateginen kumppanimme

Outi Mäki, kassanjohtaja, KOKO-kassa

Lue lisää

Menestyminen digitalisaation seuraavassa aallossa - tärkeimmät työttömyyskassojen tulevaisuuteen vaikuttavat asia ja keinot vaikuttaa niihin

Blogi: Janne Ojala 

Lue lisää

Asiakaskokemus: Futunio kehittyy jatkuvasti

Kirsi Jääskeläinen, jäsenyysyksikkö - jäsenyysvastaava, Teollisuusliitto

Lue lisää

Futunio tukee ammattiliittojen elinvoimaisuutta

Blogi: Kati Räisänen

Lue lisää

Insinööriliitto IL ry valitsi Futunion palveluntuottajakseen

Liiton puheenjohtaja Samu Salo kertoo valinnan tapahtuneen insinöörimäisesti faktat edellä ja perusteellisen selvityksen tuloksena. Insinööriliiton..

Lue lisää

Futunio ja Attido ovat sopineet liiketoimintakaupasta: synergiaetua ydinosaamiseen fokusoitumisella sekä lisäarvoa asiakkaille

TIEDOTE LIIKETOIMINTAKAUPASTA 23.10.2018

Lue lisää

Futunio Oy keskittyy ammattiliittojen ja työttömyyskassojen palvelujen ja koko toimialan kehittämiseen

Futunio Oy on siirtänyt toiminnanohjausjärjestelmiä toimittavan Yritykset-asiakasryhmän tytäryhtiöön YAP Accounting Oy:lle. Liiketoimintasiirto astuu..

Lue lisää

Asiakasvuorovaikutus toiminnan kivijalkana

Futunio on toiminut työttömyyskassojen toimialalla yli kolme vuosikymmentä, eli pidempään kuin mikään muu yritys Suomessa. Koska toimialalla on..

Lue lisää

Työttömyyskassojen uusi asiointijärjestelmä tehostaa palvelukokemusta ja vähentää rutiinityötä

Futunio:n ja työttömyyskassojen tiiviissä yhteistyössä rakentama uusi asiointipalvelu (eAsiointi) tehostaa merkittävästi jäsenten palvelukokemusta...

Lue lisää