Asiakaskokemus: Futunio kehittyy jatkuvasti

12.4.2019

Teollisuusliitto_KJKirsi Jääskeläinen, jäsenyysyksikkö - jäsenyysvastaava, Teollisuusliitto

Lähdimme Futunion kanssa yhteistyöhön vuonna 2010 heidän monipuolisten palveluidensa ja uudistautumiskykynsä vuoksi. Kaipasimme luotettavaa jäsenrekisterin ja maksujärjestelmien palveluntarjoajaa, joka kehittyy jatkuvasti meitä ja asiakkaitamme varten. Pyrimme yhteiskunnalliseen ajankohtaisuuteen, joka on johtanut siihen, että matkallemme on osunut uudistuksia molemmin puolin. Visiomme on silti ollut alusta alkaen sama, kiitos siitä!


Vuosien varrella antamamme palaute on näkynyt Futunion toiminnassa ja parannusehdotukset on jalostettu eteenpäin toimivammaksi palveluksi. Etenkin sähköisen palvelun kehittyminen on tarkoittanut meille aiempaa parempia kokonaisuuksia, jonka edut ovat olleet havaittavissa jäsenistössämme asti. Arvostamme myös Futunion huomioita siitä, kuinka saamme palveluista parhaan mahdollisen hyödyn irti. Futunio vastaa tarpeisiimme, mistä syystä haluamme jatkaa yhteistyötä samaan, jatkuvasti uudistuvaan malliin.